Psihologia învăţării: cum învaţă copiii şi adulţii?- Georgeta Pânișoară


Editura Psihologia copilului& Parenting, 2019

În acest volum, autoarea susţine ipoteza conform căreia învățarea ne însoțește de la naștere până la sfârșitul vieții, fie că ne dorim sau nu acest lucru, fie că suntem sau nu conștienți de ea. Datorită expansiunii cunoașterii din jurul nostru, suntem «asediați» de o multitudine de date care ne atrag atenția și ne presează să interacționăm cu ele, care ne motivează să recepționăm informații, să memorăm, să formăm noi deprinderi. Volumul de față constituie o resursă pentru studenții care studiază psihologia învățării în cadrul unei facultăți de profil, pentru cadrele didactice, care astfel pot optimiza învățarea la clasă, pentru consilierii școlari și, nu în ultimul rînd, pentru părinții aflați în căutarea unei surse competente de modele și a unei direcții diferite, prin care să acționeze corect, coerent, conform teoriilor cunoscute în domeniu.

 

Articol adăugat în 29 mai 2019

Mai poţi citi şi…