Intervenții psihopedagogice în tulburările specifice de învățare- CARMEN DAVID, ADRIAN ROȘAN


Editura Polirom, 2019

Acest volum prezintă cele mai noi date din cercetările clinice şi de psihologie educaţională privind antrenarea conştiinţei fonologice la persoanele cu dislexie. Acest program de antrenament structurat al conştiinţei fonologice este dezvoltat în cadrul Laboratorului de cercetări interdisciplinare a diferenţelor individuale în învăţare (Learn-id) şi este orientat în direcţia evaluării şi intervenţiei psihopedagogice. Această carte se adresează tuturor cititorilor (copii, profesori, psihologi, psihopedagogi, logopezi, pedagogi, părinţi) care vor să urmeze acest program în călătoria inedită de învăţare a cititului şi a scrisului să-l aplice cu încredere şi în mod consecvent, să-l integreze şi să-l personalizeze în cadrul experienţelor proprii de învăţare, cu speranţa că vor ajunge la concluzia că e mult mai uşor să înveţi să citeşti şi să scrii dacă acestea se întâmplă fonologic.

Articol adăugat în 3 octombrie 2019

Mai poţi citi şi…