Brandul personal – de la extaz la agonie, Anca Daniela Manea


Editura Tritonic, 2011

 În volum sunt prezentate sistematic informații din diverse surse și precizări importante cu privire la modul în care oricine iși poate gestiona brandul personal. Veți regăsi numeroase scheme, prezentări – toate oferindu-vă posibilitatea de a gestiona mai bine ”Eu SRL” astfel încât ăa ajungeți acolo unde vă doriţi.

Fiecare persoană are o imagine a sa. Fiecare om se găsește în diverse ipostaze – în viața personală și în cea profesională. De când sunt mici, copiii tind să devină precum unele modele pe care le au. Reperele se mai schimba însă în timp. Mai mult, odată ajunsă într-o anumită poziție dorită, orice persoană trebuie să aibă grijă la modul în care își întreține imaginea și își consolidează acea poziției.

Toți avem un brand personal fie că vrem, fie că nu, fie că noi conștientizăm acest lucru sau dimpotrivă.

Articol adăugat în 6 februarie 2013

Mai poţi citi şi…